1º Trimestre (3º/4ºcurso). TEMA 1:A MÚSICA CLÁSICA

1.OS XÉNEROS MUSICAIS




2.AS FAMILIAS DE INSTRUMENTOS MUSICAIS


Preme neste enlace para ir ao recurso




OS INSTRUMENTOS ESCOLARES DE PERCUSIÓN






ACTIVIDADES SOBRE INSTRUMENTOS MUSICAIS

 

Se queres averiguar que é o que sabes sobre as distintas familias de instrumentos musicais, anímate a realizar os seguintes xogos interactivos. Para iso é necesario que lle botes un ollo ao esquema que che presento no punto 1 e debaixo da imaxe anterior, nos que se recolle, respectivamente, a clasificación tradicional e técnica dos diversos instrumentos.








3.OS DISTINTOS TIPOS DE VOZ (4ºEP)










3.AGRUPACIÓNS MUSICAIS: Vocais e instrumentais

5.NOTAS MUSICAIS

CANCIÓNS

























XOGOS SOBRE AS NOTAS MUSICAIS















































6.AS FIGURAS MUSICAIS

CANCIÓNS















XOGOS SOBRE AS FIGURAS MUSICAIS




































Preme neste enlace para ir ao recurso











7.OS SÍMBOLOS DE REPETICIÓN










8.AUDICIÓN

"O LAGO DOS CISNES" (de Piotr Chaikovsky) (4ºcurso)






DÍA INTERNACIONAL contra a VIOLENCIA de XÉNERO (25 de novembro)

"Que non mo neguen" de As Tanxugueiras (3º curso)







"A voz das amigas" de (Leilía) (4º curso)









9.DIXITACIÓNS FRAUTA

Mediante este recurso poderedes ver cales son as principais dixitacións da flauta. Espero que vos sexa de axuda.









10.INTERPRETACIÓN INSTRUMENTAL

PARTITURA FRAURA (3º curso)


Preme neste enlace para escoitar a canción 

Deixo o anterior enlace con acompañamento instrumental para que poidades ensaiar. Aínda que a partitura aparece con outras figuras, soa igual que a nosa. Para ensaiar podes ter diante as fotocopias que vos din na clase para ler a partitura mentras escoitades o audio no vídeo.





PARTITURA FRAUTA (4º curso)











11.XOGOS DE REPASO XERAL












 

Preme neste enlace para ver os xogos










12.XOGOS PARA EXPERIMENTAR COA COMPOSICIÓN








TOY THEATER

Con esta aplicación poderedes crear as vosas propias melodías coas notas e figuras que traballamos na aula. Recordade que en cada vagón (compás) soamente poderedes escribir figuras que sumen 4 pulsos, xa que o compás é de 4 por 4 (ten 4 pulsos e cada pulso dura unha negra). De todas formas, se non colocades correctamente as figuras en cada compás, o xogo xa volo indica non colocando a liña divisoria correspondente.



PASOS A SEGUIR PARA CONPOÑER AS VOSAS CANCIÓNS

1. Arrastramos cada figura á liña ou ao espacio que corresponda á nota que queiramos que soe. Podedes usar tamén os silencios.

2. Unha vez que teñades a vosa canción escrita, podédela escoitar premendo en PLAY. Se non vos gusta, pódedela modificar as veces que queirades.

3. Cando a canción estea rematada, podédela escribir no voso caderno de música debuxando previamente o pentagrama, a clave de sol e escribindo o compás de 4 por 4. Debaixo de cada nota escribide as letras correspondentes que vos indica a páxina web, o cal vos vai a axudar a realizar a seguinte actividade.

4. Premede no xilófono ou no piano que atoparedes á esqueda da páxina web na que compoñéstedes a vosa canción para poder interpretala nestes instrumentos. Recordade que as letras que aparecen debaixo das notas que escribístides na vosa canción correspóndense coas notas do xilófono e do piano.
O conxunto desas letras chamámoslle en música CIFRADO INTERNACIONAL e é como se lle chaman ás diferentes notas en todo o mundo independentemente da lingua que se fale en cada país.

5. Unha vez que teñas practicada a túa canción, poderala gravar premendo en START RECORDING. Cando remates preme STOP RECORDING. A túa canción quedará gravada e poderala escoitar as veces que queiras. Tamén poderás gravar outras moitas cancións diferentes.

ANÍMATE A EXPERIMENTAR E A CREAR!!!